Customer Service Specialist

Bent u een gedreven Customer Service Specialist die op zoek is naar een job optie vast vol uitdagingen ?

Functieomschrijving

Voor onze klant zijn we opzoek naar een (Junior) Customer Service Specialist.

Als Customer Service Specialist heb je volgend takenpakket:

  • Je zorgt voor een zeer nauwkeurige administratieve opvolging van prospecten en klanten.
  • Je stelt offertes en contracten op, je werkt projecten uit van A tot Z ter ondersteuning van de commerciële dienst met een proactieve ingesteldheid en een klantgerichte houding.
  • Je werkt mee aan aanbestedingsdossiers waarbij jouw analytisch denkvermogen een noodzaak is.
  • Voor je klanten behandel je hun dagelijkse in- en uitgaande correspondentie. Je zorgt voor een correcte verwerking van klantgegevens en prijzenstructuren.
  • Als link tussen de commerciële, operationele en facturatiedienst, verzeker je een optimale klantenservice door het dagelijkse contact met je collega’s van deze afdelingen

Het profiel van onze Customer Service Specialist:

  • Je bent een enthousiaste, loyale en harde werker met minimum een professioneel Bachelor diploma. Korte ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt.
  • Dankzij jouw stiptheid en nauwkeurigheid werk je jouw taken zorgvuldig af binnen de vooropgestelde timing. Prioriteiten kunnen stellen is hierbij zeer belangrijk voor een optimale dagindeling die je op termijn zelf zal inplannen. Je bent stressbestendig en het behalen van deadlines zijn vanzelfsprekend.
  • Je hebt een analytisch denkvermogen, je kan probleemoplossend werken, schakelt vlot tussen verschillende dossiers en bewaart steeds een goed overzicht.
  • Je bent een echte teamspeler met verantwoordelijkheidszin maar je kan ook zelfstandig dossiers opvolgen en afwerken.
  • Je werkt met templates en volgt de opgestelde communicatielijnen. Vertrekkende vanuit bestaande procedures/richtlijnen zoek je naar klantgerichte oplossingen.
  • Je communiceert vlot en bent perfect Nederlandstalig. Je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een goede kennis van Word en Excel is noodzakelijk. Kennis van CRM is een pluspunt.
  • Jouw flexibele en leergierige ingesteldheid zorgen ervoor dat je ook openstaat voor veranderingen in jouw takenpakket en evoluties binnen de afdeling.

Het aanbod voor onze Customer Service Specialist:

  • Gevarieerde en uitdagende functie
  • Een voltijdse tewerkstelling vanuit onze vestiging in Mechelen met mogelijkheid tot thuiswerk op termijn (2 dagen/week)
  • Mensgerichte organisatie
  • Open en informele werkomgeving
  • ISO gecertificeerd
  • Ruim opleidingsaanbod
  • Een zeer mooi samengesteld loonpakket met tal aan extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, thuiswerkvergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering, bonussysteem via cafetariaplan, 27 dagen verlof

Optie tot vast contract, dit onmiddellijk of na een geslaagde periode.

Solliciteren